İndirim Var!

Kitapyurdu, internetten kitap alışverişi yaptığım tek site ve yedi senedir hiçbir şekilde hüsrana uğradığım,pişman olduğum bir durum yaşamadım çok şükür. Zaman zaman düzenlediği kampanyalar ve indirimler ile, 30 tl üzeri kargo bedava uygulaması ile, kitaba bütçe ayırmakta zorlanan insanlara büyük fırsat sunuyor. Bir de çocuk kitaplarının ne kadar pahalı olduğunu ve alım gücümüzü zorladığını düşünürsek, bu fırsatları kaçırmamak gerekir diye düşünüyorum.

Baharın gelmesiyle, geleneksel kitap baharını da başlatmış kitapyurdu. Mart ayı boyunca indirimler geçerli olacakmış. %40’a varan indirimler var. Ve bu fiyatlar yayınevlerinin kendi stantlarını kurduğu fuarlarda bile bu kadar uygun olmuyor; yani evet, kitapyurdu fuarlardan daha uygun ve ayağına kadar hizmet geliyor(çocuklarla fuar gezemeyen garibanlar için ideal kampanya!). Tek fark, fuarlarda kitaplarla iç içe oluyoruz, elimize alıp bakıyor, inceliyor, okuyabiliyor ve daha kolay karar verebiliyoruz. İnternet üzerinden alırken ise, ismine ve kapak yazısına güvenerek almak zorunda kalıyoruz ve bazen hayal kırıklığına uğrayabiliyoruz. Böyle durumlar için, bloglarda tavsiye edilen, özetlenen ve iç sayfalarına yer verilen kitapları tercih etmek mantıklı. Genelde almak istediğim kitapları bir köşeye not ediyorum ve fuarı ya da kitapyurdu’nun böyle kampanya zamanlarını bekliyorum. (Kampanya kapsamında misal, setleri almak çok doğru bir tercih olur zannımca. Levent İz Peşinde, Erdemler Serisi gibi gibi. Timaş Çocuk’ta gerçekten kaliteli kitaplar var, %30 indirim var üstelik. Bu arada okul öncesi dönem için özellikle Tudem, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, Yapı Kredi Yayınları’nın çok kaliteli kurgu ve baskıda kitapları var. Bunları bulabildiğimce kütüphaneden temin ederek okumaya çalışıyorum, çünkü hem fiyatları çok yüksek, hem de kütüphane oluşturmak maksatlı aldığım kitapların muhafazakar bir arka planı olmasını tercih ediyorum.Ve bu grup içinde bu işi en iyi yapanlardan birinin Timaş Çocuk olduğunu düşünüyorum.)

Kitapyurdu’ndaki indirimleri Mart ayı bitmeden kaçırmayın derim… Siteye giriş için tıklayın…