Acil Mütercim

Bugün blogu, blogun gündemi dışında olup, fakat bizim gündemimiz sınırlarında olan bir konu ile meşgul edeceğim. Efendim, dün itibari ile acil çeviri hizmeti vereceğimiz bir siteyi aktif hale getirdik. Bu sitemizden İngilizce-Türkçe, Türkçe-İngilizce çevirileriniz için yardım alabileceksiniz. Sitemiz 7/24 acil tercüme ihtiyaçlarınızı karşılayacak. 

Sizin ya da eşinizin/dostunuzun çeviri ihtiyacı olursa, acilmutercim.com isimli sitemize bekleriz. Telefon ya da mail yoluyla ulaşabilirsiniz, bütün bilgiler sitemizde mevcut zaten. Üstelik evokulumuz sitesinden geldiğinizi bildirirseniz ekstra indirim hakkınız da oluyor, bu da blog takipçilerine bir ayrıcalık olsun. Çevirileri bizzat ben yapıyorum yani işleriniz emin ellerde! Uzun yıllara dayanan bir çeviri tecrübem oldu,çeşitli stk’lar, haber siteleri için çeviriler yapmıştım, daha önce de aynı site üzerinden çeviri hizmeti veriyorduk fakat ara vermek durumunda kalmıştık(Nedeni tabi ki evimize yeni katılan üyemiz değil, nasıl olsun?!).

Sosyal medya hesaplarınızda da çeviri sitemizin linkini vererek bize destek olabilirsiniz, çok seviniriz. Teşekkür ederiz, iyi günler…